dilluns, 21 de setembre del 2015

HA ARRIBAT EN MOT

Avui els ocellets han descobert a la classe la pissarra digital. Quan l'he obert, han vist a la pantalla un nino molt alegre amb el cabell rosa que es diu MOT. Però qui és? I on era? Hem cridat ben fort el seu nom, i ha sortit de dins d'una capsa on en Mot guarda moltes làmines i materials.



En MOT ha volgut fer una abraçada als ocellets, i és tan suau!




Jo sóc en MOT, tinc 3 anys i acompanyaré els ocellets durant tot aquest curs. Sóc trapella, juganer, alegre i afectuós. M'agrada aprendre coses noves i a vegades m'enfado quan no aconsegueixo el que vull. Però estic segur que seré molt amic de tots els nens i nenes de P3 i descobrirem moltes coses al llarg d'aquest curs!!!


 

1 comentari:

  1. Que divertit !!! Gràcies per compartir aquests moments amb nosaltres :)

    ResponElimina