dijous, 9 d’abril del 2015

ANDY WARHOL

Continuant amb el projecte ExplorArt, vam treballar l'artista ANDY WARHOL, un dels millors representants del Pop Art, i l'obra Flors. Les flors són possiblement el tema més recurrent en l'obra d'Andy Warhol. Deia que les orquídies "són les flors més fascinants" i era molt freqüent que Warhol passés per la floristeria a comprar rams de flors per dibuixar.


Els ocellets van reproduir l'obra d'Andy Warhol utilitzant unes plantilles de flors que van pintar per sobre amb pintura negre amb el rodet de pintura.


Una vegada seca la pintura van treure les plantilles i van poder veure les siluetes de les dues flors a la cartolina verda.


Després van pintar amb pintura vermella i blava les flors, primer pel voltant i després per dins.


Per últim, van posar tres gomets rodons de color negre a dins de cada flor.

I ja tenim les flors acabades. Aquests ocellets són uns autèntics artistes!!!






 

4 comentaris:

  1. Hola! M´ha encantat l´activitat! Jo també estic treballant el mateix quadre i amb el teu permís he agafat la idea per als meus menuts!! Salutacions!
    Eva

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola! Me n'alegro molt que t'hagi agradat i que t'hagi sigut útil.
      Salutacions.

      Elimina
  2. Hola! Sóc l´Eva de "El pavelló d´ Infantil". Vaig veure la vostra entrada i em va encantar com heu treballat les flors de Warhol. Jo també estic treballant aquest quadre amb els meus nanos i no m´he pogut estar de realitzar el treball que heu fet. Ha estat fantàstic!! He fet un enllaç des del meu blog fins el vostre per agrair-vos que hagueu compartit la idea!! Moltes gràcies! Una abraçada,
    Eva

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Eva, com has pogut veure en altres entrades del bloc m'agrada molt treballar el món de l'art amb els meus alumnes, ja que gaudeixen molt i aprenen noves tècniques plàstiques. Me n'alegro que t'hagi agradat.
      Salutacions.
      Antonia

      Elimina